קבוצת אלפא טק

בואי להכיר מכשיר חדשני לטיפול פנים

מכשיר לטיפול פנים

במידה ואת מחפשת לעשות טיפול פנים או מתיחת פנים, אבל את מתלבטת באיזו שיטה ומכשיר לבצע את הטיפול. תני לנו לעשות לך היכרות עם המכשיר החדש ביותר שברשותנו על מנת לבצע שתכירי שיטת טיול ומכשיר מהפכנים שהם המילה האחרונה בתחום זה. בואי להכיר את מכשיר אלפא ביוטי, ולהבין כיצד הוא עובד ולמה כדי לך לבחור בו.

מהו מכשיר לטיפול פנים?

מכשיר לטיפול פנים הוא מכשיר המשמש לניקוי, פילינג, והענקת לחות לעור הפנים. הם משמשים בדרך כלל אנשים עם עור נוטה לאקנה או כאלה שרוצים לשפר את מראה העור שלהם.

מכשירים לטיפול פנים מגיעים בצורות וגדלים רבים. חלק מהמכשירים תוכננו במיוחד לשימוש על אזור בודד בפנים בעוד שאחרים ניתנים לשימוש בכל רחבי הגוף. מכשיר טיפול הפנים הטוב ביותר עבורך יהיה תלוי בסוג העור שלך ובמה שאתה מקווה להשיג מהשימוש בו.

כיצד מכשיר לטיפול פנים עוזר לעור שלך?

מכשיר טיפול הפנים הוא כלי שעוזר להצעיר את העור שלך. זה יכול לעזור להפחית קמטים וקמטוטים, לשפר את גמישות העור ולגרום לעור שלך להיראות בהיר יותר.

מכשיר לטיפול פנים זה ידוע גם כמכונה לטיפול באור LED. כאשר משתמשים בו על העור שלך, הוא חודר לרקמה כדי לעורר ייצור קולגן ולקלוף תאים מתים. זה יביא למראה עור בריא יותר עם מראה זוהר יותר.

מכשיר לטיפול פנים הוא דרך קלה לשפר את בריאות העור מבלי שתצטרך לעבור הליכים פולשניים או ניתוחים.

כיצד להשתמש במכשיר לטיפול פנים?

מכשיר לטיפול פנים הוא מכשיר המפעיל לחץ על עור הפנים, הצוואר או הגב. הלחץ מביא לשחרור אנדורפינים וחומרים טבעיים משככי כאבים שיכולים לסייע בהפחתת כאב ודלקת.

מכשירי טיפול הפנים זמינים בצורות, גדלים ועיצובים שונים. הם יכולים לשמש אנשים עם סוגי עור שונים ובכל קבוצות הגיל. המכשירים מיועדים לספק הקלה בתסמינים של דלקת פרקים, כאבי ראש, מיגרנות, סינוסיטיס, מתח בצוואר ועוד.

האם מכשירי טיפול פנים בטוחים?

מכשירי טיפול פנים בטוחים ויעילים לטיפול פנים. הם מציעים דרך לא פולשנית להיפטר מקמטים, קמטוטים ונזקי שמש.

השימוש במכשירי טיפול פנים נפוץ מאוד בקרב אנשים שיש להם צורה כלשהי של נזק לעור. מכשירים אלו משתמשים בגלי תדר רדיו כדי לעורר את התאים בפנים ולמצק את העור ללא כל כאב או השבתה.

מכשירי טיפול פנים הפכו לנושא דיון פופולרי בתעשיית היופי וטיפוח העור. ישנם מגוון מכשירים בשוק המתיימרים לעשות הכל מהרמת עור נפול, הסרת קמטים וקמטוטים, הידוק נקבוביות ושיפור מראה צלקות אקנה. אבל האם מכשירים לטיפול פנים בטוחים?

אין תשובה אחת לשאלה זו מכיוון שהיא תלויה בסוג המכשיר שבו אתה משתמש. לדוגמה, אם אתה משתמש במכשיר לטיפול באור LED לאדמומיות, אז זה בטוח מכיוון שהוא משתמש באור אינפרא אדום שחודר לעומק העור שלך מבלי לפגוע ברקמות שלך או לגרום לתופעות לוואי כלשהן. עם זאת, אם אתה משתמש במכשיר מבוסס לייזר להסרת קמטים או צלקות אקנה, ייתכן שזה לא בטוח מכיוון שלייזרים עלולים לפגוע ברקמת העור שלך

בטיחות מכשירי טיפול פנים היא שיקול חשוב עבור אנשים ששוקלים טיפול פנים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מכשירים לטיפול פנים שיכולים לשמש כדי לסייע בבעיות עור שונות. לחלק מהטיפולים הללו יכולות להיות כמה תופעות לוואי, אך רובם בטוחים ויעילים.

הסוג הנפוץ ביותר של מכשיר לטיפול פנים הוא מכשיר של חברת אלפא טק המתמחה בפיתוח וייצור מכשירים בטכנולוגיות מתקדמות למכוני היופי ומרכזים רפואיים.

כיצד מכשיר אלפא ביוטי עובד?

זהו מכשיר המבצע טיפול פנים לראשונה ללא התערבות של הליך ניתוחי או טיפולי הזרקות. במכשיר קיימת הפונקציה HIFU שפותחה בקפדנות, בעוצמה ובאורך גלי קול שמבצעים פעולה מסוימת ומדויקת. הפעולה הינה חדירה לשכבת העור לשכבה העליונה של מערכת שריר העצב דרך קרני האולטרסאונד. לאחר החדירה כאן נפגעים את ההורמונים האחראים על מיצוק העור (הקולגן והאלסטין), הם מתכווצים ונפח של שרירי העצב יורד, וכך מתבצעת מתיחת הפנים. המכשיר עוזר לייצר מחדש את ההורמונים האחראים על מיצוק העור.

למה כדאי לך לבחור במכשיר זה?

כפי שכבר הוסבר טיפולים אלו אינם מצריכים טיפולי הזרקות או פרוצדורה פולשנית בדמות ניתוח. מעבר לטכנולוגיית ה-HIFU יש שימוש בפילינג יהלום, תדרי רדיו, כפפות קסם ועוד חומרים המשולבים יחד ויוצרים חווית טיפול אחרת שהיא כוללת בתוכה טיפולים קצרים יותר וללא תופעות לוואי.

תוכלי בתוך מספר טיפולים בודדים (הערכה היא שצריך לעבור 2-3 טיפולים) לטפל בבעיה ולא לחזור לקליניקה שלנו יותר מדי פעמים. אם סיום סדרת הטיפולים תקבלי המלצה לחומרים משמרי עור מהקוסמטיקאית שלנו על מנת לשמור על העור שלך. אחת לשנה צריך לעבור את הטיפול וזהו כל התהליך. התהליך עצמו פשוט, קל והופך טיפולי הפנים לטובים יותר.

ההבדל בין שיטה זו לבין ניתוח מתיחת פנים?       

טיפול של מתיחת פנים הינו הליך פולשני הכולל חתכים ותפרים (כחלק מכל ניתוח), זמן ההתאוששות הינו בין 2-4 שבועות. ישנן סכנות לסיבוכים כמו: דימום, זיהום, הצטלקות של העור, קרישי דם ועוד.

מחקרים שבדקו את יעילות הטיפול הוכיחו כי 97 אחוז מן הנבדקים דיווחו על שיפור ניכר. התוצאות הינן ארוכות טווח ומחזיקות עד ל-12 שנים. לעומת זאת טיפול במכשיר אלפא ביוטי יש יתרונות רבים שאין אותם בהליך ניתוחי כגון: אין זמן החלמה, ללא כאבים, אותה יעילות ושטיפולי HIFU יותר זולים מאשר טיפול מתיחת פנים רגילה.  

מכשיר אלפא ביוטי הינו המכשיר החדש בתחום טיפולי פנים שהופך את השוק. המכשיר מקצר ומיעל את הטיפול, הופך אותו ליותר בטוח, קצר וללא תופעות לוואי לעומת מתיחת פנים המבוצעת בניתוח.
הטיפולים מבוצעים משלבים כל מיני מרכיבים שהופכים את המכשיר לטוב ביותר בשוק מעבר לטכנולוגיית ה-HIFU. ניתן להשוות ולבדוק כי טיפול זה הרבה יותר יעיל, זול ובטוח מהליך של מתיחת פנים לדוגמה. התרשמת? רוצה לדעת עוד? השאירי את פרטייך ונחזור אלייך לשיחת ייעוץ בחינם.

מאמרים נוספים

מכשיר להסרת שיער

מכשיר להסרת שיער העוצמתי ביותר

פריצת דרך מהפכנית בתחום הטיפוח האישי, מכשיר הסרת השיער החדש, מציע חוויה חלקה ונטולת כאבים. מאמר זה מתעמק בהיסטוריה של מכשירי הסרת שיער, הסוגים השונים

ALPHA TEC מייצרים סטנדרט יופי חדש לכל אחד מגיע להתפנק!

נגישות